2023.07.18.
A Gyöngyösi Alapszervezet csapatából 18-an Budapestre vonatoztunk. Onnan Szentendrére hajóztunk tovább. A nagy melegben fagyiztunk, finom lángost és palacsintát ettünk. Nagyot sétáltunk a gyönyörű Óvárosban, ittunk a nagyon hideg és finom ivókútból, megnéztük a Marcipán múzeumot és a Duna-partot. Idő hiányában kevés helyi látványosságot tudtunk megnézni.  Megkerestük a Hév megállót. Hévvel utaztunk Budapestre és onnan haza Gyöngyösre. Kissé kalandosra sikerült a kirándulás, de mi mindig jól érezzük magunkat!
2023.07.26.
Borongós, csepergős reggel látogattuk meg július 26-án a jászárokszállási termálfürdőt. Az alapszervezetünkből 11-en és még 4 unoka élvezte a jó meleg vizet. Pancsolás közben jól megéheztünk, ettünk halat, rántott húst, lángost, palacsintát, nyaltunk fagyit!
Közben a nap is kisütött (ami nem véletlen hiszen szerdánként mindig szép idő van). Az unokák még maradtak volna, de véget ért a nap.
2023.07.28.
Markazi piknik.
A MRL Gyöngyösi Alapszervezeténél nyáron sem szűnik meg az összetartás. Kedves ligás házaspárunk meghívta Markazra, a hétvégi házába a csapatot egy jókedvű összejövetelre. Számosan, 22-en gyűltünk össze. Volt nyársalás, lecsófőzés, parázsban sült batyu májjal, zöldséggel töltve. Nagyon vidám, szép napot töltöttünk el együtt.
Tóth Lászlóné
MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Mit egyek, hogy jól legyek? – januári előadás Egerben

Az Egri Alapszervezet szeretettel várja az érdeklődőket 2018. január 9-én, kedden 13 órakor a  Markhot Ferenc Kórház Refektóriumában. Előadó: Hasillóné Fülöp Edit dietetikus Téma: Táplálkozási javaslatok daganatos betegeknek

Pálosvörösmart – Mária Park – Pálos tanösvény – Mátrafüred túra

A Gyöngyösi Alapszervezet Örökmozgó csapata a Pálosvörösmart – Mária Park – Pálos tanösvény – Mátrafüred útvonalat járta be és gyűjtötte kilométereit szeptember 21-én. Ezúttal is egy könnyebb túrát terveztünk be, nem nagy szintkülönbséggel. Ragyogó napsütésben Olvass tovább...

Alapszervezetek

Szűrőnapok a Férfiak Egészségének Nemzetközi Hete alkalmából

A Salgótarjáni Alapszervezet beszámolója  Június 13 és 20-a között volt a Férfiak Egészségének Nemzetközi Hete. Ez az alkalom lehetőséget nyújt arra, hogy pár komolyabb, a férfiak egészségét érintő problémára felhívjuk az emberek figyelmét és tudatosítsuk, Olvass tovább...