Székesfehérvárra kirándultunk október 13-án.

Régóta dédelgetett vágyunkat váltottuk valóra azzal, hogy ellátogattunk Fejér megye székhelyére, Székesfehérvárra. Fő úticélunk a csodálatos Bory-vár megtekintése volt, amely Bory Jenő (1879-1959) építészmérnök és szobrászművész élete fő műve. Érdekessége többek között, hogy 40 évig épült és a Guinnes rekordok könyvében is szerepel, mint a legnagyobb épület, amit egy ember saját maga munkájával épített.

A várból Székesfehérvár belvárosába vezetett utunk, ahol egy nagy sétával ismerkedtünk a város nevezetességeivel, mint a Virágóra, Országalma, a Középkori Romkert, stb. Remek kültéri szobrai közül nekünk a kocsiját toló piacos asszony, Kati néni bronzszobra tetszett a legjobban.

Sajnos be kellett látnunk, egy nap kevés ahhoz, hogy mindent megnézzünk e gyönyörű városban, ezért elhatároztuk, hogy tavasszal visszatérünk. A kicsit szeles időben jól elfáradtunk, de nagyon jól éreztük magunkat, sokat nevettünk és élveztük az utazás minden percét.

Tóth Lászlóné
a MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

“Löszlő országos túra” – az ellátás is fontos!

A MRL Siófoki Alapszervezetének tagjai önkéntes segítőként részt vettek a “Löszlő” országos túrán részt vevők ellátásában. Ebédfőzésben segédkeztek. Áldos levest készítettek a Ságvárért Egyesület tagjaival régi Római recept alapján. (Ságváron az ásatások római leleteket tártak Olvass tovább...

Amit a Limfómáról tudni kell! – Egerben

A Magyar Rákellenes Liga Egri Alapszervezete  2015 szeptember 8-i rendezvényén megemlékezett a Limfóma Világnapról. Dr. Papp Mária, a Markhot Ferenc Kórház hematológus  főorvosa tartott előadást erről a rejtőzködő betegségről. A limfómák azok közé a tumoros Olvass tovább...

Alapszervezetek

Öltözz Zöldbe! Kerekezz a zöldben!

A Limfóma Világnapját minden év szeptember 15-én tartják. A nap célja, hogy felhívja a figyelmet a limfómára, a rák egyre gyakoribb formájára. 2022-ben hirdettük meg az “Öltözz zöldbe és kerekezz”! figyelemfelhívó megmozdulásunkat. Akkor családokkal közösen Olvass tovább...