Minden kirándulásunk, túránk legfőbb célja, hogy mozogjunk a jó levegőn és szinte mindegy, hogy hová vesszük az irányt. Ezen kívül fontosnak tartjuk, többek között, az ilyenfajta közösségi életet is, mely kivétel nélkül rendkívül vidáman zajlanak és testre, lélekre rendkívül jó hatással vannak.

Február hónapban három alkalommal túráztunk, kirándultunk a Mátrában:

• az első még a havas Mátrában történt, mégpedig Mátraházáról a Kallók-völgyén keresztül ereszkedtünk le Mátrafüredre,
  • másodjára Parádfürdőről indultunk a csodálatos Ilona-völgyi vízeséshez (hazánk legmagasabb vízesése), majd vissza Parádfürdőre,
  • Harmadszor pedig ismét Mátraháza volt a kiindulási pont, ahonnan Farkas-kutat érintve érkeztünk a Sástóhoz, majd tettünk egy kitérőt Ereménytetőre, ahonnan csodás kilátás nyílik a Nyugati-Mátra és a Felső-Mátra vonulataira.

Már tervezzük a márciusi túráinkat is, melyek szintén izgalmas helyekre visznek bennünket.

Tóth Lászlóné
MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Nőnapi ünnepség a Hatvani Alapszervezetnél

A Hatvani Alapszervezet tagjai és meghívott vendégei március 10-én nagyon szép, bensőséges műsorral ünnepelték meg a Nőnapot a Grassalkovics Művelődési Házban. Sánta Gyula, a hatvani Naplemente Nyugdíjasklub elnöke köszöntötte a férfiak nevében a megjelent hölgyeket. Horváth Olvass tovább...

Mit tehetünk a lelki egészségünkért? Beszámoló az Egri Alapszervezet klubfoglalkozásáról

Dr. Kner Erika onkológus főorvos volt a Magyar Rákellenes Liga Egri Alapszervezet  januári  klubrendezvényének előadója. Sok humoros példán keresztül bemutatta a stressz állandó tüneteit, fázisait, kezelési lehetőségeit, következményeit valamint a stresszoldási praktikákat, amellyel sokat  tehetünk Olvass tovább...

Alapszervezetek

Orchidea Egészségnap Egerben

Március 9-én, az Egri Alapszervezet prosztataszűréssel a here önvizsgálat tanításával vett részt az Eger város védőnői által 6. alkalommal szervezett Orchidea egészségnapon. A PSA szűrésen kívül  a szép számmal megjelent érdeklődők klimax tanácsadáson, vérnyomásmérésen, ingyenes Olvass tovább...