2024.07.03.
Nadap – Velence
Kalandos utazás után érkeztünk meg Nadapra. Itt található az országos szintezési alappont vagy a szintezési ősjegy. Vaskerítéssel körbezárt hófehér obeliszk. Tengerszint feletti magassága 173,8385 méter amelyet a tengerszint feletti magasság mérésre használtak. Az ország legszilárdabb pontján állították fel, de ma már nem ezt a viszonyítási pontot használják. Ebéd után, amire kb.kettő órát kellett várni, elutaztunk Velencére, ahol a bátrabbak fürödtek egy jót, a többiek csak a lábukat mosták bele a tóba. Tizenhárman vettünk részt a kalandosra sikerült kiránduláson.
2024.07.11.
Balaton
Vállalva a több mint három órás utazást a Gyöngyösi Liga tagjai elmentek fürödni Zamárdiba, a Balatonhoz. Közben jókat ettek és beszélgettek, napoztak. Egyszóval nagyon jól érezték magukat.
024.07.17.
Túra
Kékestetőről indultunk megnézni a Pezső-követ. Először a Disznó-kúthoz értünk, onnan egy kis séta után jó meredek hegyoldalban megtaláltuk a Pezső-követ. Lefelé ereszkedve érkeztünk a Vályús-kúthoz és a mellette lévő romos vadász kunyhóhoz. Itt megpihentünk. Majd tovább ereszkedve a nehéz terepen, leértünk a Csepegő forráshoz. Onnan már csak egy laza séta után érkeztünk Mátrafüredre. Köszönjük az emlékezetes túrát Csontos Zsuzsinak!
2024.07.21
Zamárdi
Itt a nyár és mi is belevetettük magunkat a hűs habok közé. Elutaztunk Zamárdiba egy jót fürödni a Balatonban. Nem volt teljesen zökkenőmentes az oda- és visszaút, ugyanis a partra vezető úton elestem.(Bári Jánosné) Horzsolásaim lettek, úgyhogy a parton maradtam és vigyáztam a csomagjainkra. A Fürdés ettől függetlenül nagyon jól sikerült. Hazafelé a vonaton ellopták egyik társunk(Csontos Zsuzsa) telefonját. A rendőrség nem sok jóval biztatta.
2024.07.23.
Nagykáta, Mátraháza, Tesco
A liga tagjai háromfelé találtak elfoglaltságot. Egy részük Nagykátán a fürdést választotta. Jó meleg volt, és nagyon jól érezték magukat. Egy másik csapat inkább a túrát választotta, Mátraházáról lesétáltak Mátrafüredre, érintve a Farkas-kutat, Sástót, a Rákóczi-forrást, a Máriácskát és megérkeztek Mátrafüredre. A harmadik csoport kampányolt a Tesconál,hogy a pénztárnál kapott zsetont a Gyöngyösi Rákellenes Liga gyűjtőurnájába dobja. Szeretnénk megnyerni a kiírt pályázatot!
2024.07.31.
Kirándulás
Páran  elmentek a Mátrába erdőfürdőzni. A Vörösmarty túristaháztól elsétáltak a Pisztrángos-tavi pihenő helyhez. Ott megpihentek, ittak a jó hideg vízű Petőfi-forrásból, majd vissza a Vörösmarty turista házhoz.
Tóth Lászlóné
MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Nincs Lehetetlen – A fenntartható NGO 2.0 – Konferencia a Holland Királyság Nagykövetsége szervezésében

2016. április 21-én a Holland Királyság Nagykövetsége a “Nincs Lehetetlen – A fenntartható NGO 2.0” címmel megrendezett konferenciára a Magyar Rákellenes Liga Szekszárdi Alapszervezet 4 tagját is meghívták. A Babits Mihály Kulturális Központ Csatár Nagytermében tartott Olvass tovább...

Évzáró a Siófoki Alapszervezetnél

Alapszervezetünk tagjai nagy örömmel fogadták egyik kedves tagtársunk felajánlását, miszerint a gyönyörű kertjében összejöhetünk egy kisebb  évzáróra. 2016. június 20-án gyűltünk össze és elsőként megbeszéltük elnök asszonyunk, dr. Bittner Nóra meghívása alkalmából az alapszervezeti vezetők Olvass tovább...

Alapszervezetek

Egészségért Klub záró rendezvény

A Magyar Rákellenes Liga Salgótarjáni Alapszervezet „Egészségért” Klubja záró rendezvényét 2021. augusztus 6-án tartotta a Salgótarjáni Gyermektáborban. A „Prevencióval és az egészségkultúra fejlesztésével” című projekt keretében tizenhárom alkalommal volt  klubelőadás, a pandémia miatt többnyire online Olvass tovább...