Mátrai túra – június 21.

Kilencen elindultunk a Mátrába túrázni, mivel szerda van és ez a túrázó napunk.
Az útvonalunk ma Vörösmarty turistaház-Pisztrángos tó-Petőfi forrás-Vörösmarty turistaház. Útközben most is szedtünk egy vacsorára való gombát. A forrásnál megtöltöttük a kiürült flakonokat a jó hideg és finom vízzel. Ma is nagyon jó hangulatban telt a napunk. A megtett táv 12 km.

Székesfehérvár, Bory-vár – június 27.

A Gyöngyösi alapszervezet 12 tagja elvonatozott Székesfehérvárra megnézni a Bory-várat. Megcsodáltuk! A vár gyönyörű! Utána bementünk a központba. Megnéztük a virágórát, az országalmát, az ásatást, Szent Alajos és Szent Imre kápolnáját, a Szent Imre templomot. Ettünk nagyon finom fagyit!

Túra  a Pisztrángoshoz – június 28.

Ma ismét a Pisztrángos volt a cél! Elkísért bennünket az egyik társunk unokája is. Nagyon jól érezte magát köztünk. Az útvonal Mátraháza-Pisztrángos tó-Petőfi forrás- Vörösmarty turistaház. Ittunk a nagyon hideg és nagyon tiszta ízű forrásból. Letanyáztunk a fedett pihenő helyen, ahol előkerült a finom elemózsia. Ismét egy remek napunk volt!
Tóth Lászlóné
a MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Covid alatt online Kreatív klubfoglalkozás Hatvanban

A Hatvani Segítő Szolgálat beszámolója Időpont: 2021. január A Magyar Rákellenes Liga Hatvani Segítő Szolgálat online kreatív klubfoglalkozásra hívta tagjait, hogy január hónapban alkossanak valami szépet, fényképezzék le, küldjék el címünkre. Klubtagjaink nagy lelkesedéssel álltak Olvass tovább...

Karácsonyi ünnepség Hatvanban

Békében, szeretetben töltöttünk el egy szép, karácsonyi hangulatot árasztó délutánt december 17-én, a Hatvani Alapszervezet megjelent tagjaival, vendégeivel. A karácsonyi ünnepségen Horváth Richárd polgármester köszöntőjében kiemelte: a találkozón egy jól működő közösség összetartó erejét érezhették Olvass tovább...

Alapszervezetek

Rajtad múlik (…legnagyobb részt)

A MRL Egri Alapszervezete szeretettel várja az érdeklődőket A méhnyakrák tünetei, kezelése, szűrése című előadásra. Előadó: Dr. Rozs László szülész-nőgyógyász Időpont: 2020. január 14.  kedd, 13 óra Helyszín: Markhot Ferenc Kórház Refektóriuma