A Gyöngyösi Alapszervezet beszámolója

Az elmúlt időszakban csodálatos kirándulásokban volt részünk. A szerdai napokat most is közös kirándulásokkal töltöttük.

Túráztunk:

• 2022. január 26-án, a Gyöngyössolymos északi szélén elterülő 388 m-es Kishegyen, melynek gerincén sétáltunk, majd a hosszú lejtős déli oldalán ereszkedtünk le a községig.
    Túránk érdekessége, hogy utunk bevezető szakaszán elkísért bennünket a Kossuth Rádió egyik munkatársa is, aki riportot készített velünk,
  • február 2-án Mátrafüreden az Erdei Tornapályát jártuk körbe, majd elsétáltunk a Bene-patak völgyében (Kallók-völgye) megbúvó Máriácska kegyhelyre, valamint
  • február 9-én Mátraszentistvánban, ahol igazi kalandtúrában volt részünk, ugyanis Ágasvárra készültünk, de egy idő után annyira jeges volt a lejtős túraút, hogy sokan nem vállaltuk be, így aztán egy számunkra ismeretlenebb úton mentünk tovább, hogy visszatérjünk a Síparkhoz, ahonnan elindultunk. Nagyon izgalmas volt, mert azt gondoltuk néhányan, hogy eltévedtünk, bár jelzett, de nem annyira kitaposott úton haladtunk.

Mindhárom túránkat csodálatos napsütés kísérte, igazi testi-lelki feltöltődés volt.

Tóth Lászlóné
a MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

(A)mit tehetünk, (a)mit tehetek a rák ellen

Figyelemfelhívás a mozgás fontosságára – Egerben

Az Egri Alapszervezet februári rendezvényével a mozgás fontosságára hívta fel a figyelmet a daganatos megbetegedések elkerülése érdekében. Dr. Rokonay Adrienne reumatológus előadásában kifejtette, hogy a mozgásnak nagyon fontos szerepe van a rákmegelőzésben. Csökken a kiújulás Olvass tovább...

Alapszervezetek

Fakanál Klubfoglalkozás, tanácsadás Hatvanban

Időpont: 2023. március 6. Vezető: Sándorné Buda Ildikó dietetikus A Hatvani Segítő Szolgálatunk mai Fakanál klubfoglalkozásunkon ismét nagyon finom és tápláló desszertet készítettünk Ildikével! Sándorné Buda Ildikó dietetikus köszönjük a hasznos táplálkozási tanácsokat is! 14 Olvass tovább...

X. Molnárkalács Fesztivál Borsodnádasdon

Borsodnádasd Önkormányzata 2017. július 14-15-én tartotta a X. Molnárkalács fesztivált. Kormos Krisztián polgármester nyitotta meg pénteken az eseményt, majd a helyi Mű-vész-hely musical előadása következett nagy sikerrel. Szombaton Bárczy Zoltán „Ide vésem fiam” című könyv Olvass tovább...