A Magyar Rákellenes Liga Hatvani Alapszervezetének tagjai csatlakoztak az OGyIK-hoz.

Ennek keretében 2018. május 26-án a Rám – szakadékhoz kirándultak!

Dömösről a táv: 10 km, szintemelkedés: 360 m, idő: 4 óra

“A Rám-szakadék Dobogókő és Dömös között, mintegy 1 km hosszan húzódik. Magyarország egyik legvadregényesebb turisztikai célpontjában kapaszkodókorlátokkal biztosított útszakaszon túrázhatunk. A szakadékban található vízesések mellett létrákon mászhatunk feljebb és feljebb.

A szakadék összeszűkülő sziklafalai néha merőlegesek, de befelé dőlő falakkal is találkozhatunk. A szakadék mélysége több helyen meghaladja a 35 m-t, míg fenékszélessége néhol a 3 m-t sem éri el. Képe az eróziós és talajképződési folyamatoknak köszönhetően napjainkban is folyamatosan változik. A mederben található vízfolyás – amely a szakadék fölötti Három-forrás völgyből, illetve a szurdokvölgy oldalában eredő forrásokból származik – hóolvadáskor és nagyobb esők idején patakká duzzad. Mivel a patak vízgyűjtő területe kicsi, árhullámai gyors lefolyásúak.”

Csak a bátrabb társaink vállalkoztak rá, hogy felmennek, de azt hiszem, egy életre szóló élményben volt részük!

Túránkon 17 fő vett részt.

Lazányi Jánosné
a Hatvan Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Stresszoldó csoportfoglalkozás

A Hatvani Segítő Szolgálat beszámolója Vezető: Kiss Anett pszichológus Időpont: 2022.április 11. Az előző foglalkozáson újabb házi feladatot kaptunk. Írjuk le minden nap, mit tettünk testünk, lelkünk, az elménk és a munkánk megerősítése érdekében. Erről Olvass tovább...

Pálosvörösmart – Mária Park – Pálos tanösvény – Mátrafüred túra

A Gyöngyösi Alapszervezet Örökmozgó csapata a Pálosvörösmart – Mária Park – Pálos tanösvény – Mátrafüred útvonalat járta be és gyűjtötte kilométereit szeptember 21-én. Ezúttal is egy könnyebb túrát terveztünk be, nem nagy szintkülönbséggel. Ragyogó napsütésben Olvass tovább...

Alapszervezetek

Az egészségügyi ellátáshoz való jog – előadás Egerben

Betegjogi előadás Egerben, az EKMK Bartakovics Béla Művelődési Házban, 2016. november 8-án 13 órakor. A rendezvény ingyenes, minden érdeklődőt szeretettel várunk.