Bocsánatot kérünk mindazoktól, akiket megbántottunk kampányfilmünkkel. Nem szerettünk volna megsérteni senkit, semmiképpen nem volt célunk a gyógyult és jelenleg küzdő betegek támadása. A Magyar Rákellenes Liga 26 éve a daganatos betegekért küzd és ez így lesz a továbbiakban is. A filmet levettük a honlapunkról és a facebook oldalunkról is.

 

Az idei kampányfilmünkből eredő félreértések kapcsán szeretnénk tisztázni a Magyar Rákellenes Liga üzenetét. Többen, önerőből felfedezett, immáron sikeresen gyógyult személyek támadásnak vélték a reklámunk figyelemfelkeltő tartalmát. Tekintettel arra, hogy ennek az évnek a mottója az egyén és a társadalom felelősségének hangsúlyozása, ezért ennek a reklámnak a célja a magyar társadalom megszólítása. Az idei cél a megelőzésre, az egészséges életmódra való felhívás – hiszen ebben van az egyén felelőssége, a genetikai adottságokon és a környezeten nem tudunk változtatni!
A célközönség a még nem beteg, de helytelen életmód miatt fenyegetett emberek csoportja, akik figyelmét csak erősebb üzenettel lehet elérni!
Csak egy adat: Az ingyenes szűrővizsgálatok részvételi aránya 40% körüli, és a panaszt okozó daganatok 70%-a már áttétes! Tegyünk együtt a szűrővizsgálatokon való részvételért!
Megértésüket és az Önöktől kapott Második Esélyt köszönjük!

 

Dr. Bittner Nóra

elnök

Kategóriák: Egyéb

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Műtét előtt – bevezető az aneszteziológia világába

A MRL Miskolci Segítő Szolgálat szervezésében az érdeklődők dr. Nagy Géza Ph.D Semmelweis Tk. kórház orvosigazgató helyettesével találkozhattak 2018. szeptember 26-án. Élvezetes előadásban volt részük a jelenlévőknek. Betekintést nyerhettek az aneszteziológia világába (mely az orvostudomány Olvass tovább...

Egyéb

Másolat – Tűzoltó diáktábor Bölcskén

Ha 8-14 éves fiú vagy leány vagy, gyere, ismerkedj meg játékosan a tűzoltóság munkájával!

Egyéb

Internetes vetélkedő középiskolások részére

1. forduló megoldása és eredménye elérhető!2. forduló – határidő: március 10.3. forduló – határidő: március 24.