A Siófoki Alapszervezet idén is nagy sikerű buszos kirándulást szervezett tagjai részére

Első állomásunk Tata volt, ahol megtekintettük a Várat, vonatoztunk a tatai Öreg Tó körül, városnéző körúton vettünk részt, finomat ebédeltünk az Öreg Halász Étteremben. Ebéd után az Arborétumban tettünk nagyon hasznos sétát, felkészült idegenvezetőnknek köszönhetően.  Hazaindulás előtt a városban az éppen akkor megrendezett vásárt, illetve katona zenekari bemutatót is élvezhettünk.

Hazafelé Tatabánya felé tettünk kis kitérőt, ahol a Turul szobornál megcsodáltuk a gyönyörű panorámát.

Visszautunkon pedig lehetőségünk volt megnézni a felcsúti Pancho Arénát.

Fontos, hogy mindenki remekül érezte magát, s nagyon elégedett volt a kirándulás szervezésével.

Csohánné dr. Kovács Anna
elnök

Kategóriák: Egyéb

Kapcsolódó bejegyzések

Egyéb

Gyógytorna

Az onkológiai betegeknél alkalmazott gyógytorna, mozgásterápia javítja a beteg életminőségét, általános testi-lelki állapotát, hangulatát, hozzásegíti a rehabilitációhoz. A foglalkozás történhet a kórteremben, vagy tornateremben, egyénileg, vagy csoportos formában is. A gyógytornász ismerteti a gyakorlatokat, amelyeket Olvass tovább...

Kedves Adományozók! Tavaly is és idén is változott az adóbevallás, és így az 1% felajánlásának menete is. Mi okozhat problémát? Korábban, ha valaki nem tudta, vagy nem akarta elkészíteni a saját személyi jövedelemadó bevallását, megkérhetett Olvass tovább...

Egyéb

Kirándulás Balaton-felvidéken

A siófoki emberek is rácsodálkozhatnak a balatoni nevezetességekre