20,24.09.02.
Taggyűlés
A 2. félévi nyitó taggyűlésen sok érdekes megbeszélni valónk volt. Beszélgettünk a nyári élményekről (kirándulásról, túráról, fürdésről), de főleg a szeptember 15-én megtartandó főzőverseny lebonyolításáról, mert a Gyöngyösi Rákellenes Liga is benevezett. Remélem, nagyon finom gulyáslevest fogunk főzni. Beszéltünk az októberi rózsaszín séta megrendezéséről. Bízunk benne, hogy ez is sikeres lesz! Megbeszéltük a Hatvanban tartandó úszóversenyen ki és hány fő indul. Több ligatársunk, akik szurkolni fognak, elkíséri őket!
2024.09.04.
Mátrai túra
Lelkes túrázó csapatunk ma is megjárta a Mátrát! Az összeszokott csapat Sástóról indult és kisétáltak az Eremény tetőre, onnan elmentek a Rákóczi forráshoz, majd szétnéztek a Muzsla kilátóról, és lesétáltak Mátrafüredre, majd busszal haza Gyöngyösre a forróságba. Nagyon jól érezték magukat az erdő hűvösében!
2024.09.11
Sárga szőlő túraútvonal
Tizenegy elszánt túrázó ismét elindult meghódítani a Mátra kis részét. Mátrafüredről a sárga szőlő útvonalon indultunk a Farkasmályi pincesor felé. Megcsodáltuk az 1834-ben ültetett platánfát amely ma már 190 éves a Regélő pince előtt, megpihentünk az árnyékában és elővettük az otthon sütött finomságokat. Onnan tovább jöttünk Gyöngyösre.
2024.09.14.
Kézilabda meccs
Megkezdődött az őszi kézilabda szezon. Mi elmentünk szurkolni a csapatunknak, aki a Csurgó csapatával játszottak. Szoros küzdelemben döntetlenre futotta az erejükből.(😢)
2024.09.18.
Készülődés
Nyolcan összegyűltünk, hogy díszeket készítsünk a közelgő rózsaszín sétára. Jó hangulatban rajzoltunk, nyírtunk, ragasztottunk. Nagyon szép és egyszerű, kézbe fogható díszeket csináltunk.
2024.09.21.
Hatvani úszóverseny
Mint minden évben, idén is megrendezte a Hatvani Rákellenes Liga az úszóversenyt,melyen a Gyöngyösi Liga is lelkesen részt vett.Közülünk négyen úsztak és még egy unoka az úszóversenyt megnyitó fiatal csapattal. Mindenki nagyon ügyes volt. Az érmeket és az okleveleket Rozványi Balázs elnök úr adta át!
2024.09.25.
Pálosvörösmart
Lelkes túrázók kis csapata Pálosvörösmarton a Pálosok útján sétált majd a hegyen keresztül Mátrafüredre érkeztek.
Tóth Lászlóné
MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Rózsaszín gyöngylánc a méhnyakrákos betegekért

A Mályvavirág programhoz kapcsolódva mi is készítettünk rózsaszín karkötőket és egy több méteres összefogás láncot, amit a Gyöngyösi Bugát Pál Kórház nőgyógyászati osztályán Dr. Assani Omar Orvosigazgató és Dr. Pap Zoltán Főorvos urak vettek át.

Gyalogolj, sétálj velünk!

A Debreceni Alapszervezet és Segítő Szolgálatban folytatódott a “Gyalogolj, sétálj velünk!”, október 26-a után 2021. február 16-án volt a következő alkalom. A Rákellenes Világnapon szervezett sétán többen felvetették, hogy délután legyen a gyaloglás, séta (múlt Olvass tovább...

Alapszervezetek

Esély az egészségre

A Magyar Rákellenes Liga Salgótarjáni Alapszervezete a Civil Hónap programjaihoz csatlakozva szervezte meg szeptemberi Egészségklubját, melyhez  több civil szervezet is kapcsolódott. Az esemény középpontjában Dr. Gundy Sarolta kandidátus asszony „Génjeinkben hordozzuk a sorsunkat?  című előadása Olvass tovább...