A Gyöngyösi Alapszervezet beszámolója

Az elmúlt időszakban csodálatos kirándulásokban volt részünk. A szerdai napokat most is közös kirándulásokkal töltöttük.

Túráztunk:

• 2022. január 26-án, a Gyöngyössolymos északi szélén elterülő 388 m-es Kishegyen, melynek gerincén sétáltunk, majd a hosszú lejtős déli oldalán ereszkedtünk le a községig.
    Túránk érdekessége, hogy utunk bevezető szakaszán elkísért bennünket a Kossuth Rádió egyik munkatársa is, aki riportot készített velünk,
  • február 2-án Mátrafüreden az Erdei Tornapályát jártuk körbe, majd elsétáltunk a Bene-patak völgyében (Kallók-völgye) megbúvó Máriácska kegyhelyre, valamint
  • február 9-én Mátraszentistvánban, ahol igazi kalandtúrában volt részünk, ugyanis Ágasvárra készültünk, de egy idő után annyira jeges volt a lejtős túraút, hogy sokan nem vállaltuk be, így aztán egy számunkra ismeretlenebb úton mentünk tovább, hogy visszatérjünk a Síparkhoz, ahonnan elindultunk. Nagyon izgalmas volt, mert azt gondoltuk néhányan, hogy eltévedtünk, bár jelzett, de nem annyira kitaposott úton haladtunk.

Mindhárom túránkat csodálatos napsütés kísérte, igazi testi-lelki feltöltődés volt.

Tóth Lászlóné
a MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Hogyan találjam meg lelki békémet? – Daganatos betegek családtagjainak lelki állapotáról Hatvanban

Időpont:  2016. december 13. kedd, 14 óra Előadó:  Győrfi Andrea pszichológus Budapest Helyszín: Hatvani Segítő Szolgálat Hatvan, Balassi B.u. 16. A MRL Hatvani Alapszervezetének egyik utolsó klubnapjára  nagyon sokunkat érintő témát hozott el hozzánk Győrfi Olvass tovább...

Miskolciak kirándulása a Bükkben

Csodás réteken, fenséges bükkerdőben jártunk a hosszú hétvégén, Magyarország legszebb, legváltozatosabb hegységében, a Bükkben.