Borsodnádasdi Alapszervezet

Az idei kirándulásunkat 2019. június 29-re terveztük, amit már sokan vártak. Reggel 7 órakor indultunk Tokaj felé – egy Miskolci pihenőt beiktatva – így 11.30-ra Tokajba értünk. Ott már várt a városnéző kisvonat, és két turnusban tudtuk megnézni a város nevezetességeit, mivel 50 fővel indultunk a kirándulásra.

Városnézés és fagyizás után elindultunk Sárospatak felé, hogy megnézhessük a Rákóczi várat. Idegenvezetőnk segítségével végig jártuk a vár legjelentősebb nevezetességeit.

Kicsit ugyan kifáradtunk, de nagy élményekkel telve indultunk vissza.

Az ilyen kirándulások nemcsak a közösség erejét fokozzák, hanem lehetőséget teremtenek olyanoknak is az együttlét örömére, az ország megismerésére, akik másképp nem tudnánk otthonról kimozdulni.

Cseh Istvánné
alapszervezeti vezető

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Mozogjunk együtt a természetben!

A Magyar Rákellenes Liga Salgótarjáni Alapszervezetének tagjai és önkéntesei közül számosan megjelentek 2022. szeptember 15-én, csütörtökön délelőtt az Eresztvényi Látogatóközpontban. Ez volt az őszi nyitó rendezvényük és a közelgő Európai Sporthéthez csatlakozva  „Mozgással együtt a Olvass tovább...

Testi, lelki feltöltődés Bakonyszücsön

Nagyon szép és tartalmas hetet töltöttünk 2016. szeptember 9-16-ig Bakonyszücsön, a Daganatos Betegek Lelki Otthonában. Kora délután érkeztünk meg, gyors elhelyezkedés után elsétáltunk a faluba, köszöntöttük a régi ismerőseinket, akik minden évben oly kedvesen fogadnak minket. Az Olvass tovább...

Alapszervezetek

A Miskolci Alapszervezet tagjai Bakonyszücsön

2017.augusztus 27 – szeptember 03 Egy hét a „Bakonyban” 2017.augusztus 27-én 22 fő (érintett beteg és segítő) utazott el Bakonyszücsre. A jó szervezésnek köszönhetően (Megjegyzés: Molnár Évának) sikerült az utazást úgy megoldani, hogy kisbusszal utazhattunk Olvass tovább...