20,24.09.02.
Taggyűlés
A 2. félévi nyitó taggyűlésen sok érdekes megbeszélni valónk volt. Beszélgettünk a nyári élményekről (kirándulásról, túráról, fürdésről), de főleg a szeptember 15-én megtartandó főzőverseny lebonyolításáról, mert a Gyöngyösi Rákellenes Liga is benevezett. Remélem, nagyon finom gulyáslevest fogunk főzni. Beszéltünk az októberi rózsaszín séta megrendezéséről. Bízunk benne, hogy ez is sikeres lesz! Megbeszéltük a Hatvanban tartandó úszóversenyen ki és hány fő indul. Több ligatársunk, akik szurkolni fognak, elkíséri őket!
2024.09.04.
Mátrai túra
Lelkes túrázó csapatunk ma is megjárta a Mátrát! Az összeszokott csapat Sástóról indult és kisétáltak az Eremény tetőre, onnan elmentek a Rákóczi forráshoz, majd szétnéztek a Muzsla kilátóról, és lesétáltak Mátrafüredre, majd busszal haza Gyöngyösre a forróságba. Nagyon jól érezték magukat az erdő hűvösében!
2024.09.11
Sárga szőlő túraútvonal
Tizenegy elszánt túrázó ismét elindult meghódítani a Mátra kis részét. Mátrafüredről a sárga szőlő útvonalon indultunk a Farkasmályi pincesor felé. Megcsodáltuk az 1834-ben ültetett platánfát amely ma már 190 éves a Regélő pince előtt, megpihentünk az árnyékában és elővettük az otthon sütött finomságokat. Onnan tovább jöttünk Gyöngyösre.
2024.09.14.
Kézilabda meccs
Megkezdődött az őszi kézilabda szezon. Mi elmentünk szurkolni a csapatunknak, aki a Csurgó csapatával játszottak. Szoros küzdelemben döntetlenre futotta az erejükből.(😢)
2024.09.18.
Készülődés
Nyolcan összegyűltünk, hogy díszeket készítsünk a közelgő rózsaszín sétára. Jó hangulatban rajzoltunk, nyírtunk, ragasztottunk. Nagyon szép és egyszerű, kézbe fogható díszeket csináltunk.
2024.09.21.
Hatvani úszóverseny
Mint minden évben, idén is megrendezte a Hatvani Rákellenes Liga az úszóversenyt,melyen a Gyöngyösi Liga is lelkesen részt vett.Közülünk négyen úsztak és még egy unoka az úszóversenyt megnyitó fiatal csapattal. Mindenki nagyon ügyes volt. Az érmeket és az okleveleket Rozványi Balázs elnök úr adta át!
2024.09.25.
Pálosvörösmart
Lelkes túrázók kis csapata Pálosvörösmarton a Pálosok útján sétált majd a hegyen keresztül Mátrafüredre érkeztek.
Tóth Lászlóné
MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

A Siófoki Alapszervezet a Rákellenes Világnapon

A Magyar Rákellenes Liga a hagyományosan évente megrendezendő Rákellenes Világnap-i megemlékezését 2017. febr. 03-án tartotta Budapesten az EMMI Nagytermében. Az ország minden részéből  érkezett alapszervezeti képviselők a rákgyógyítás terén elért legújabb eredményekről hallhattak előadásokat a Olvass tovább...

Salgótarjánban önkéntesek is segítettek a 44. Országos Elsősegélynyújtó Verseny Megyei Válogatóján

A Magyar Vöröskereszt ebben az évben 44. alkalommal hirdette meg országos elsősegélynyújtó versenyét, melynek megyei megmérettetésére 2016. május 6-án került sor. A tizenhét állomásból egyet, immár negyedik alkalommal  a Magyar Rákellenes Liga Salgótarjáni Alapszervezet önkéntesei Olvass tovább...

Alapszervezetek

Ligagyűlés Siófokon

2023. 10. 16. A Siófoki Alapszervezet tagjai mai napon megbeszélést tartottak az év hátralévő programjainak kivitelezéséről!