Minden kirándulásunk, túránk legfőbb célja, hogy mozogjunk a jó levegőn és szinte mindegy, hogy hová vesszük az irányt. Ezen kívül fontosnak tartjuk, többek között, az ilyenfajta közösségi életet is, mely kivétel nélkül rendkívül vidáman zajlanak és testre, lélekre rendkívül jó hatással vannak.

Február hónapban három alkalommal túráztunk, kirándultunk a Mátrában:

• az első még a havas Mátrában történt, mégpedig Mátraházáról a Kallók-völgyén keresztül ereszkedtünk le Mátrafüredre,
  • másodjára Parádfürdőről indultunk a csodálatos Ilona-völgyi vízeséshez (hazánk legmagasabb vízesése), majd vissza Parádfürdőre,
  • Harmadszor pedig ismét Mátraháza volt a kiindulási pont, ahonnan Farkas-kutat érintve érkeztünk a Sástóhoz, majd tettünk egy kitérőt Ereménytetőre, ahonnan csodás kilátás nyílik a Nyugati-Mátra és a Felső-Mátra vonulataira.

Már tervezzük a márciusi túráinkat is, melyek szintén izgalmas helyekre visznek bennünket.

Tóth Lászlóné
MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Szűrési nap Kerekharaszton

A Kerekharaszti Alapszervezet 2023. május 11-én szűrési napot szervezett az Községházán és a Közösségi házban. A méhnyakszűrést dr. Gulyás Zoltán  szülész-nőgyógyász onkológus végezte, aki a hölgyeknél a mell- illetve a bőr vizsgálatára is sort kerített.  A férfiak Olvass tovább...

Sorsunk Borsod! Kirándulás Sárospatak-Erdőbényére

MRL Miskolc – Örökmozgók Sorsunk Borsod II. Kirándulás Sárospatak-Erdőbényére (lépések száma: 12127 – 8,4 km gyaloglás)

Alapszervezetek

A terek gyógyító ereje

A MRL Salgótarjáni Alapszervezete januári Stresszoldó Klubjának vendége Szincsák Anna térrendezési tanácsadó volt, aki vetített képes előadásában rámutatott arra a nem általánosan ismert tényre, hogy egy otthon alaprajza, berendezése, tárgyai mennyi mindent elárulnak a benne Olvass tovább...