A Gyöngyösi Alapszervezet beszámolója

Május hónap első szerdáján (4-én)– kis csapatunkkal – sikerült ismét egy csodálatos helyre eljutnunk. Újra és újra elcsodálkozunk, hogy mennyi szépség van szinte a közvetlen közelünkben. Ezúttal az „Apci tengerszemhez”, más néven Széleskő-bányatóhoz látogattunk el.

Apc Gyöngyöstől 22 kilométerre a Zagyva folyó völgyében elhelyezkedő kis falu, melynek az északkeleti szélén található ez a festői szépségű bányató. A túraútvonal első része kicsit emelkedve indult, de feljebb érve szinte sík terepen egy erdei ösvényen keresztül értük el a lenyűgözően szép tengerszemet, amelyet 10-15 méteres sziklafalak vesznek körül. Nem tudtunk betelni a különleges hangulatú látvánnyal, ami fogadott bennünket.

Egy kis időre letelepedtünk és miután kigyönyörködtük magunkat itt fogyasztottuk el jól megérdemelt ebédünket.

Visszafelé sietnünk kellett, hogy elérjük az Apcról Gyöngyösre induló autóbuszjáratot s közben jóleső érzés töltött el bennünket, hogy megint felfedeztünk magunknak egy csodát.

Tóth Lászlóné
a MRL Gyöngyösi Alapszervezet elnöke

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Hogyan tovább – Siófoki megbeszélés

A Siófoki Alapszervezet megbeszélést tartott 2021.10.06-án “Hogyan tovább az év hátralévő hónapjaiban a vírus erősödés árnyékában?” Első témaként a védőoltás szükségességét beszéltük meg, illetve az oltással nem rendelkező, de a fertőzésen átesett ligatag figyelmét hívtuk Olvass tovább...

Kirándulás a Szlovák Paradicsomba – Borsodnádasdról

Június 19-én, vasárnap Alapszervezetünk kirándulást szervezett tagjainak. Egy 50 fős busszal a Szlovákiai Betléri Andrássy kastélyt látogattuk meg, ahol a régi szobák és bútorok visszarepítettek bennünket a múltba, idegenvezetőnk segítségével. Majd egy sétát tettünk a Olvass tovább...

Alapszervezetek

Egészséges táplálkozás húsvétkor is – előadás Nagyatádon

A Nagyatádi Alapszervezet áprilisi összejövetelét a  a Rinyamenti Szociális Gondozási Központ (Nagyatád, Széchenyi tér 4.) foglalkoztatói helyiségében tartotta 2019. április 16-án (kedden) 17.00 órai kezdettel. Az összejövetelen Bencsikné Mohari Veronika dietetikus, EFI munkatárs tartott előadást „Egészséges táplálkozás húsvétkor Olvass tovább...