Borsodnádasdi Alapszervezet

Az idei kirándulásunkat 2019. június 29-re terveztük, amit már sokan vártak. Reggel 7 órakor indultunk Tokaj felé – egy Miskolci pihenőt beiktatva – így 11.30-ra Tokajba értünk. Ott már várt a városnéző kisvonat, és két turnusban tudtuk megnézni a város nevezetességeit, mivel 50 fővel indultunk a kirándulásra.

Városnézés és fagyizás után elindultunk Sárospatak felé, hogy megnézhessük a Rákóczi várat. Idegenvezetőnk segítségével végig jártuk a vár legjelentősebb nevezetességeit.

Kicsit ugyan kifáradtunk, de nagy élményekkel telve indultunk vissza.

Az ilyen kirándulások nemcsak a közösség erejét fokozzák, hanem lehetőséget teremtenek olyanoknak is az együttlét örömére, az ország megismerésére, akik másképp nem tudnánk otthonról kimozdulni.

Cseh Istvánné
alapszervezeti vezető

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Felvidéki kirándulás

A MRL Salgótarjáni Alapszervezete autóbuszos utat szervezett tagjainak 2024. április 09-én. Az úticél Felvidék, Betlér és Rozsnyó volt. A történelmi Magyarország egyik legnagyobb épségben fennmaradt, eredeti bútorokkal berendezett kastélya, a Gömör-Tornai Karszt északi részén, a Olvass tovább...

Hajókirándulás a Rómaira és a Margitszigetre

A Magyar Rákellenes Liga Hatvani Alapszervezetének természetjáró klubja 2017. július 6-án másodszor vett részt hajókiránduláson a Római partra, majd visszaúton elsétáltunk a Margitszigetre. Szerencsénk volt, a zenélő szökőkút pont az odaérkezésünkkor kezdett el zenélni, mintha Olvass tovább...

Alapszervezetek

Ünnepek előtti túra

A Gyöngyösi Alapszervezet beszámolója  Túrázós, örökmozgó csapatunk úgy gondolta, hogy az ünnepi készülődés előtt – kihasználva a jó időt – kiruccanunk a Mátrába egy kis jó levegőt szívni, feltöltődni. 2021. december 15-én Mátraházára vettük az Olvass tovább...