Borsodnádasdi Alapszervezet

Az idei kirándulásunkat 2019. június 29-re terveztük, amit már sokan vártak. Reggel 7 órakor indultunk Tokaj felé – egy Miskolci pihenőt beiktatva – így 11.30-ra Tokajba értünk. Ott már várt a városnéző kisvonat, és két turnusban tudtuk megnézni a város nevezetességeit, mivel 50 fővel indultunk a kirándulásra.

Városnézés és fagyizás után elindultunk Sárospatak felé, hogy megnézhessük a Rákóczi várat. Idegenvezetőnk segítségével végig jártuk a vár legjelentősebb nevezetességeit.

Kicsit ugyan kifáradtunk, de nagy élményekkel telve indultunk vissza.

Az ilyen kirándulások nemcsak a közösség erejét fokozzák, hanem lehetőséget teremtenek olyanoknak is az együttlét örömére, az ország megismerésére, akik másképp nem tudnánk otthonról kimozdulni.

Cseh Istvánné
alapszervezeti vezető

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

Mozogjunk együtt a természetben!

A Magyar Rákellenes Liga Salgótarjáni Alapszervezetének tagjai és önkéntesei közül számosan megjelentek 2022. szeptember 15-én, csütörtökön délelőtt az Eresztvényi Látogatóközpontban. Ez volt az őszi nyitó rendezvényük és a közelgő Európai Sporthéthez csatlakozva  „Mozgással együtt a Olvass tovább...

Kirándulás

Kirándulás távolságtartással

2020-05-19 A Magyar Rákellenes Liga gyalogló-túra klub néhány bátor tagja kimerészkedett a természetbe, lásd a képeken. Irány a Király kilátótól a hidegkuti reptérig, majd egy kis pihenés után fáradtan, de újult erővel visszagyalogoltunk, természetesen a Olvass tovább...

Alapszervezetek

Székesfehérváron a Nagyatádi Alapszervezet tagjai

Szeptemberi alkalmunkon Székesfehérvár és környékén kirándultunk. Megnéztük Dinnyésen a Várparkot és a Skanzent. Sokat beszélgettünk mindenki ventillált, megosztotta a Coviddal kapcsolatos érzéseit, gondolatait, félelmeit. Székesfehérváron egy nagy sétát tettünka belvárosban, majd a nap második felében megnéztük Olvass tovább...