A Hatvani Alapszervezet tagjai Egerben jártak.

2018. augusztus 12-én, vasárnap a Mátrába indultunk kirándulni. Amikor utazás közben megtudtuk, hogy Egerben a Magyarok vására van ma, tovább utaztunk Egerbe.

A Magyarok vására kirakodóvásár, ahol igazi magyar ízeket kóstolhattunk végig, sőt még a gyermekkorunkat idéző szőlőpréselést is megnézhettük, megkóstolhattuk a frissen préselt mustot.

Miután a minden sátorban kiállított termékeket megcsodáltuk, kisétáltunk egészen az egri vár tövéig, ahol éppen az Egri játékok rendezvény folyt. Korabeli ruhákban sétáltak a fiatalok a főtéren, mi pedig a padokon pihenve ki a fáradalmakat, gyönyörködtünk a színes forgatagban.

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

A Miskolci Alapszervezet farsangolt

A Miskolci Alapszervezet tagjai farsangi összejövetelükön meglepetéseket készítettek egymásnak, régi filmeket és fotókat nézegettek. A cselekvés évének jegyében leírták üzenetüket és megosztották a facebook oldalukon.

A Salgótarjáni Alapszervezet is részt vett a Családi Napon

Meghívottak voltunk a Családi Napon A MRL Salgótarjáni Alapszervezet önkéntesei a Promeritum Alapítvány felkérésére 2017. szeptember 16-án tanácsadással egybekötött állapotfelmérést, diabetes kockázati tényező felmérést, emlő önvizsgálat oktatást végeztek a Salgótarjáni Ifjúsági Sportcentrumban. A rendezvényt gyönyörű Olvass tovább...

Alapszervezetek

„Fiatalokkal az egészségért” – játékos vetélkedő szellemnek és testnek

Az idén november 17-én immár hetedik alkalommal rendezte meg a Magyar Rákellenes Liga Szekszárdi Alapszervezete a Tolna Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatósággal közösen a „Fiatalokkal az egészségért” elnevezésű vetélkedőjét, melynek célja a középiskolások figyelmének felhívása az egészséges Olvass tovább...