A Hatvani Alapszervezet tagjai Egerben jártak.

2018. augusztus 12-én, vasárnap a Mátrába indultunk kirándulni. Amikor utazás közben megtudtuk, hogy Egerben a Magyarok vására van ma, tovább utaztunk Egerbe.

A Magyarok vására kirakodóvásár, ahol igazi magyar ízeket kóstolhattunk végig, sőt még a gyermekkorunkat idéző szőlőpréselést is megnézhettük, megkóstolhattuk a frissen préselt mustot.

Miután a minden sátorban kiállított termékeket megcsodáltuk, kisétáltunk egészen az egri vár tövéig, ahol éppen az Egri játékok rendezvény folyt. Korabeli ruhákban sétáltak a fiatalok a főtéren, mi pedig a padokon pihenve ki a fáradalmakat, gyönyörködtünk a színes forgatagban.

Kapcsolódó bejegyzések

Alapszervezetek

OGYIK tagok kirándulás Szentendrére

A Magyar Rákellenes Liga Hatvani Alapszervezetének OGyIK tagjai  2019. augusztus 28-án Szentendrére kirándultak. Szentendre a Dunakanyar kapujában, gyönyörű természeti környezetben található. Művészete, kultúrája, rendezvényei és macskaköves utcái magukkal ragadják az ide látogatókat. A nagy meleg Olvass tovább...

Gyógyszerek közti kölcsönhatások – előadás Egerben a Nemzeti Rákellenes Napon

A Nemzeti Rákellenes Nap alkalmából szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt előadásra április 10-én 13 órakor a Markhot Ferenc Kórház Refektóriumában. Téma: Gyógyszerek közti kölcsönhatások Előadók: Dr. Bani-Akoto Ernest szakgyógyszerész Dr. Wernigg Róbert főorvos

Alapszervezetek

Egészségnap a hatvani Albert Schweitzer Kórházban

A rossz idő ellenére is sokan felkeresték 2018. december 8-án 9-13 óráig a szűrőnapot. Az érdeklődő lakosság többféle szűrésen vehetett részt: vércukorszint, koleszterin, vérnyomás, testzsír, testtömegindex, PSA mérésen, légzésfunkció vizsgálaton, melanóma és depresszió szűrésen, diétás Olvass tovább...