Köszönjük az ALDI-nak és az ALDI vásárlóinak a rózsaszín tálcás gomba vásárlásából adományozott összeget. Október hónapban a rózsaszín tálcás gomba vásárlói nem csupán egy kiváló minőségű és egészséges élelmiszerhez jutottak, hanem szolidaritásukat fejezték ki az emlődaganat által érintett magyar nőkkel, anyákkal, háziasszonyokkal.


Sajtóközlemény

Az ALDI 500 000 forintos adománnyal támogatja a Magyar Rákellenes Ligát

Biatorbágy, 2013.11.20. – Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. októberben, a mellrák ellenes küzdelem havában speciális kampányba kapcsolódva lépett fel az emlőrák elleni küzdelem támogatására. Az áruházláncban a hónap folyamán kapható, Bio-Fungi Kft által rózsaszín tálcán kínált gomba minden eladott kilogrammja után az ALDI 5 forint adományt ajánlott fel a rákellenes szervezetnek. Az ALDI októberben nem csupán akciós újságjában és az eladáshelyi plakátjain hívta fel a vásárlók figyelmét a támogatási lehetőségre, hanem egy-egy este erejéig rózsaszín színű lámpákkal világította ki hat fővárosi és öt vidéki áruházát. A mellrák elleni küzdelem szimbolikus színében megvilágított 11 üzlet a remény üzenetét is hordozta: az idejében felismert kór legyőzhető. Ehhez kapcsolódóan a kivilágított üzletekről készült fotóval találkozhattak a kivilágítás másnapján az ALDI Facebook oldalának rajongói, ezzel is több tízezren értesültek a támogatás lehetőségéről. Az ALDI dolgozóinak elkötelezettségét mutatja, hogy minden áruházi munkatárs az egész hónap folyamán viselte a mellrák elleni összefogás szimbólumának számító rózsaszín szalagot. A hónap végén a végeredmény felülmúlta a korábbi gombafogyasztási adatokból számított támogatás várható összegét: kerekítve félmillió forint gyűlt össze a rákellenes szervezet támogatására.

„A nemzetközi GoPink kampányhoz kapcsolódó akció keretében a rózsaszín tálcás gomba vásárlói nem csupán egy kiváló minőségű és egészséges élelmiszerhez jutottak, hanem szolidaritásukat fejezték ki az emlődaganat által érintett magyar hölgyekkel, anyákkal, háziasszonyokkal. Vásárlóinknak hálásak vagyunk azért, hogy ekkora összeggel támogathatjuk a betegség elleni küzdelmet” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

Október során a Rákellenes Liga országszerte több mint húsz városban szervezett figyelemfelhívó sétát. Az ALDI adományából a Liga a budapesti és a 42 vidéki tagszervezetében valósít meg felvilágosító és tájékoztató kampányokat, az események szervezésére és a tájékoztató anyagok elkészítésére fordítja.

MRL idézet

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 91 ALDI-üzlet várja a vásárlókat, a cég pedig 1300 magyar munkavállalót foglalkoztat. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a http://www.aldi.hu/ weboldalon található.

További információ:

Pákolicz Attila
Chapter4 Communications Kft.
Telefon: +36 307 001 888
Email: a.pakolicz@chapter4.hu

 

Kategóriák: Egyéb

Kapcsolódó bejegyzések

Egyéb

„HATVA HASS!” a MÍG Kanizsai Dorottya Tanintézményében

Tudásteszttel zárult a tanulóknak tartott előadás

Egyéb

2013. november 1. Állásfoglalás a CT-lézer-mammográfiáról

A központilag szervezett mellrákszűrés módszere a 45-65 éves hölgyek kétévenkénti mammográfiás vizsgálata. Ez a módszer nem változik. A médiában népszerűsített új eljárás, a CT-lézer-mammográfia alternatívakénti alkamazásáról a Magyar Rákellenes Liga messzemenően elfogadja Radiológiai Szakmai Kollégium Olvass tovább...